czwartek, 12 czerwca 2014

Przepraszam. :)

Mam przestój, mam brak weny, za dużo własnych problemów. Przepraszam, ale jak zaczynam pisać to się rozklejam... Postaram się coś napisać. Obiecuje, ale teraz nie mam nawet serca do tego... Dziękuje osobą które dalej tutaj zaglądają. Nie będę się wykręcać, poprostu nie moge narazie nic napisać. Jak coś robić to dobrze, nie na odwal się. Więc mam nadzieje że następny rozdział jaki napisze rozwali was, a serduszka nie będą mogły się doczekać kolejnego. Kochani dziękuje, i poczekajcie na czas kiedy będę miała siłe poprostu się zmierzyć z przestojem weny.

Całuje Martyna

9 komentarzy:

  1. Czekam i czekam z niecierpliwością :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przejmuj się, możemy poczekać. Wierzę, że jak już napiszesz to będzie megagigagalaktyczne.

    Pozdrawiam Tonksiak :*

    Ps. Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam, możesz wiedzieć, że na pewno przeczytam nowy rozdział, kiedykolwiek się on pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam i mam nadzieje ze niedługo nowy ;) Będę czekać ;) twój blog jest cudowny najcudowniejszy wiec jak będziesz na siłach to coś napisz ;) bez pośpiechu będziemy czekać;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj, zostałaś przez nas nominowana do Liebster Blog Award :) Szczegóły na: http://heaven-knows-niebiosa-wiedza.blogspot.com/2014/09/do-trzech-razy-sztuka-czyli-liebster.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Reklama :

    Piękne niebieskie tenczówki. I te o brązowym odcieniu. Co będzie kiedy na siebie trafią ? Z tego mogą powstać tylko dwie rzeczy. Albo nieskończona i wielka miłość. Albo nienawiść, krótkie zauroczenie i... znów nienawiść. Blog nie tylko o Rose Wesley i Scorpiusie Malfoyu, ale też o innych. Na tym blogu miłość nie jest łatwa. Wszystko jest skąplikowane. Więc zapraszam do przygody zwanej życiem. O truciźnie decyduje tylko dawka. http://dosis-sola-venenum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej nie dawno odkryłam twój blogi i bardzo ale to bardzo mi sie spodobał mogłabys nnapisac konie tego bloga proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam pytanie kiedy następny rozdział? Bardzo podoba mi się twój blog i czekam. Bardzo proszę pośpiesz się!

    OdpowiedzUsuń